Retourbeleid

Retourvoorwaarden

Is het product niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Let op: Dit geld enkel op de stockproducten. Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wil je een stockproduct retourneren? Neem dan contact op met ons via: info@windowplus.be
We bezorgen jou de gegevens voor het retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor de koper. 

 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Deze zijn afhankelijk van de grootte van het pakket en de gekozen transport methode. 

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 20 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

op maat gemaakte producten (bvb vliegenramen – schuifvliegenramen – alle types rolluiken – alle types screens – kassementen en toebehoren – venstertabletten en toebehoren – … )

 

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via: info@windowplus.be